söndag 29 juni 2008

Mandelbrot


Nu är jag borta några dar...

... jag har inte åkt än... lägger nog in ett "bumblebee" eller två innan jag reser.

Nu ska jag snart åka och träffa två garanterat humoristiska grabbar från andra sidan jordklotet - de damp ner i Sverige igår, och i morse vid femsnåret var de ute på en joggingtur... för de brukar alltid stiga upp vid fem... Jag kan knappt bärga mig - jag har inte sett dessa urfräcka muskelpaket (med tillhörande sixpack) på några år...



...jag har inte åkt än... men jag har börjat fundera på det...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena
Jätte skyst at du kallar oss muskelpaket med 6-pack men den ända 6-pack som pappa har är i hans kylskåp, och själv... ja, min är gömd.
Kudda brukar kliva ur sängen omkring 5 för han jobbar så tidigt me som do fick se imorse brukar jag vara några timmar äfter.

Mandelbrot ser rätt så stålt ut i bilden men det är ingen matte. Jag skulle kalla det 'konst'

Hälsningar E-man

rosenkugel sa...

Hallå eller,

muskelpaket var ju bara förnamnet...

rosenkugel sa...

Nämen hallå eller... sixpacken var ju faktiskt gömd, som du sa...