söndag 28 september 2008

Sista mässdagen

Vem har så här tuffa byxor och stövlar? Ja, det går faktiskt att gissa.


Hon talade mycket tydligt och har just den lugna karisma som jag hade tänkt mig. Hon är också väldigt stilig.

Jag var på samma våglängd som mannen här - nej, nej, jag tror inte jag ska köpa dina krönikor.


Zazzi såg ju trevlig ut, men jag behöver inga fler böcker om matlagning.

Kärlek - hur fan gör man? Bob Hansson drog faktiskt fulla hus, men jag tyckte han var så där lite halvrolig, och kände mig nöjd efter bara en liten stund. Det som var bra var att han inte skrek så förfärligt, som han gjorde när han läste dikter på Röda Sten härom kvällen.

På detta mässbesök träffade jag Tussan - barndomsvän, Fredrik - zenmunk, och på toaletten... Marie - körmedlem. Inga foton.

Inga kommentarer: